• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Två tjejer söker äventyr!

Tja!

Vi vill ha DIG!
Du/ni som vill ta med oss ut på äventyr!

Vi är två glada tjejer på 21 jordsnurr som är trötta på stockholmsbetongen och sugna på galna upptåg och spännande äventyr.
Vi tycker om att träffa nya människor och att vandra i skogen, plocka svamp, paddla kajak mm, men vi har inte så mycket vana och skulle vilja komma ut mer.
Vi är öppna för förslag! Friluftsliv, träning, fika eller stadsvandring - YOU NAME IT!
Vi testar gärna på nya saker och besöker nya platser.
Vi bidrar självklart med trevligt sällskap och glatt humör!

Låter detta minsta intressant?
Tveka inte att höra av dig!

Puss & Kram
Lisa och Johanna

hej!

vi är ett gäng på sex personer i blandade åldrar (och två hundar) som vandrar i norra stockholm och i eskilstuna. Ni är välkomna att följa med om ni vill. Har ni tillgång till eget tält och kök? Vi har delat upp det mellan oss så att man delar kök och tält på två personer. Vi går olika vägar men oftast sörmlandsleden.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Inte över aftonen, den spenderas med familjen. Ska lura lite på hur det ser ut med planeringen. Vad har du för plan?

Skidtur i Stockholm, Eller Skridsko.

Hej! Skriv till mig, så fixar jag något äventyr ute. Jag är van vid det mesta och just nu är det längdskidor som gäller. När isarna kommer fram under snön blir det skridsko, sedan blir det vandring och paddling. Jag har en del utrustning som jag kan låna ut om ni saknar sådan.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips