Trasig pump till nova

Pumpen till mitt optimus nova, vägrar fungera, har prövat allt (bytt läder o så) men det enda jag kan tänka mig att det är, är den lilla brickan som sitter intill lädret, jag tror att nån (hmm vem?) har tappat bort den riktiga o satt dit en annan, så jag undrar om brickan har en SÅ viktig funktion så att den måste vara exakt rätt stor, eller spelar det ingen roll. Och i så fall så vad har den brickan för mått, känns ju lite dyrt att beställa från typ FOGAS, enklare att leta fram en själv.

Mattias

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
backventil

Av 12 kök har vi haft problem med minst 4 backventiler. Läckage och liknande samt just att trycket inte går att pumpa upp. Själv fick jag säcken full med mysigt kerosen tack vare denna lilla finess.

/föhl

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips