Transportera kajaken till Skärgården via Skärgårdbåt?????

mielo@swipnet.se (Mikael)

Gäst
Untitled

Hej Elin!

För några år sedan fraktade jag ut min kajak några gånger till Möja. Vaxholmsbolaget sa vid det tillfället att de bara tog emot kajaker på vissa båtar, de som har en slags hylla framför styrhytten. T ex Vaxholm 1. Jag tycker att du ska kolla med Vaxholmsbolaget vad som gäller idag.

Lycka till med paddlingen.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

horjesas@hotmail.com (Sven)

Gäst
Gäller bara att ha rätt kajak.

Vaxholmsbåtar, inget problem med faltkajak.
Beroende på modell packar du kajaken i en, två eller tre väskor/ryggsäckar.
Kolla in http://w1.855.telia.com/~u85511012/faltkajak/fordelar.htm

elin@hotmail.com (Elin)

Gäst
Tack !

Tack Mikael och Sven för tipsen, och ja det var naturligtvis gulatidningen.se jag menade, Utsidans sajt visste de undrande ju redan om. Annars tycker jag också att Utsidan är bäst, trots att just prylmarknaden blivit lite svår att hitta.
=) Elin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips