Transfer Nikkaluokta - Kiruna flygplats 30/7

Hej!
Jag och brorsan flyger med Norwegian 13:20 ons 30/7 från Kiruna. Hinner därmed inte om vi tar buss 92 från Nikka till Kiruna. Någon som har någon bra lösning förutom taxi, alternativt vill dela en taxi så priset per person blir rimligare?
Skicka ett meddelande direkt till mig om du inte vill svara i tråden.
//Jörgen

Det lättaste svaret på denna frågan är att ta sig till Kiruna dagen innan. Just av denna orsaken har jag aldrig flugit upp till Kiruna utan alltid tagit tåg. I slutändan är man ändå hemma vid samma tidpunkt, såvida man inte vill ta taxi (men det kostar)!

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Sticker upp imorrn, finns på 0700-911258 sporadiskt strax innan 30/7 om nu någon vill vara med och dela taxi.

God tur!

//Jörgen

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips