Om
Precis. Det drabbar alla. Utsläppen behöver minska rejält och snabbt.Väldigt många konstigheter och felaktigheter i de senaste inläggen i denna tråd.
Om man nu ska hålla sig till svenskars utsläpp av växthusgaser är ju det intressanta hur mycket utsläpp de förorsakar oavsett var på klotet det släpps ut. Vilket inte anges i Naturvårdsverkets statistik som refererats till. Alla utsläpp är globala och drabbar alla på planeten.