TOPO Sweden v6 PRO

Hej på er.

Jag står i valet & kvalet om jag ska köpa sagda karta eller inte.
För att underlätta mitt val skulle jag vilja se en skärmdump över Misterhults skärgård.

Eneskäret / Brändö i NO till St Tärnskär i SO

Se referens i Friluftskartan 5 Pro nedan.
1681066981980.png

Tack på förhand.

Hej!

Gjorde en GIF som jämför 4:an och 6:an, inte stor ide att uppgradera till 6 från 5.
6:an tydliggör lite mer var det är reservat.
OBS! Det här är med original typfiler på båda kartorna.......
Jag misstänker dessutom att det snart dyker upp en ny karta, är ju ett tag sedan 6:an lanserades.

gifmaker_me.gif

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!

Gjorde en GIF som jämför 4:an och 6:an, inte stor ide att uppgradera till 6 från 5.
6:an tydliggör lite mer var det är reservat.
OBS! Det här är med original typfiler på båda kartorna.......
Jag misstänker dessutom att det snart dyker upp en ny karta, är ju ett tag sedan 6:an lanserades.

Visa bilaga 41110
hej har en fråga om fil format och konvertering till bsb format istället ...går det
mvh pär

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips