Tips på karbinhake till vapenrem

Hej där..

Skulle göra en egen vapenrem i läder. Läder har jag men så skulle jag köpa ett par små karbinhakar men då var dom slutsålda och de visste inte när de skulle få hem nya.

Har googlat och letar men ännu inte hittat. Är det någon som har tips på vart man kan köpa fina karbinhakar likt denna: http://www.slojd-detaljer.se/katego...lader/beslag-spannen-nitar/karbinhake-pid6723

På hemsidan är den 30 mm vilken fanns i lager men den var onödigt stor jag ville ha en mindre som de hade som var 25mm som också den var på gränsen. Men den hade de bara en av och jag behövde ju två !

Eller hur har ni löst det ?

Svart färg går också bra men inga blänkande silversaker.

Mvh // Johannes

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips