Tips på god varm energidryck - pulver

En större burk för kosttillskott eller medicinburk kanske?

1737114044683.png

• Gilla
Reactions: 7S

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Försvarets fruktsoppa var en klassiker, men den finns inte längre. Nyponsoppapulver som man hackar ner lite torkad frukt i (russin, äpple, aprikos typ) kommer nära.

I skog och mark dricker jag ofta te eller kaffe med socker i (det gör jag aldrig annars), det ger energi, är enkelt och värmer.

Egentligen är det ganska enkelt. Allt med socker ger snabb energi, längre kolhydrater snabb-men-inte-lika-snabb energi, och fett långsam energi.

Är stort fan av medicinburkar, men de brukar inte vara så stora. Kosttillskott säljs ofta i liknande burkar fast större, men det blir en dyr affär (eftersom jag inte lider några bristsjukdomar).

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips