TIPS: Bra Fjällräven tälterbjudande just nu

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Naturkompaniet brukar ha en liknande kampanj, men då gäller det alla tält. Köpte själv ett hilleberg.

I praktiken så blir det snarare en rabatt på 1000 kronor. I alla fall för mig eftersom försäljaren drog av tusenlapp på priset.

Vet inte om de har kampanjen just nu, men jag tror mig ha sett någon plansch om det för ett par veckor sedan.

Naturkompaniet brukar ha en liknande kampanj, men då gäller det alla tält. Köpte själv ett hilleberg.

I praktiken så blir det snarare en rabatt på 1000 kronor. I alla fall för mig eftersom försäljaren drog av tusenlapp på priset.

Vet inte om de har kampanjen just nu, men jag tror mig ha sett någon plansch om det för ett par veckor sedan.

Tackar för tipset! Ska ta en kik där med :) Nog bättre med 1000 kr rabatt (tycker jag iaf) än utrustningsbidrag.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips