Testare sökes till ny app för fågelskådare

Hej,

Jag (som privatperson) håller på att utveckla en ny app för fågelskådare. Tanken är att det är en klassisk krysslista men att man även kan lägga in foto samt se sina vänners nya obs i ett facebook liknande flöde.

Jag har en första test-version ute för Android nu och skulle gärna vilja ha feedback på vad ni tycker. För att vara med och testa appen klicka på följande länk så kommer ni till android play och kan anmäla er som testare för appen.

Tack på förhand, Peter Fredriksson

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Skärmdump nedan. Ja Android.

Thure

Screenshot_20240807_183048_Google Play Store.jpg

Tack Thure. Det var jag som missförstått hur det fungerade. Jag behöver lägga till er i en lista av användare. Skicka mig ett privat meddelande så lägger jag till er.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips