telemark

• Trådstartare norppa79@hotmail.com (Johan)
  • Start datum

norppa79@hotmail.com (Johan)

Gäst
Tjena! Jag har jyst köpt ett par rossignol rebel, med rottefella chile. De var använda en vecka.
Jag betalade 2500 kr för paketet, men nu undrar jag om det var dyrt eller billigt?

holger_linderloev@hotmail.com (Holger)

Gäst
Antagligen

Kanske inte superbilligt med ändå inte superdyrt.
Chillin kostar väl en 900:- och skidorna runt 2000:-

Sen får man väl fråga sig om det är dyrt eller billigt. Är skidorna i bra skick så är det väl ett bra pris.
Ser skidorna ut som mina gör nu efter en säsong så var det dyrt.

Upplevelsen är det viktigaste och hur skidorna fungerar. Priset spelar då ingen roll.

Ha en bra säsong nästa år!

/Holger

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Billigt.......

Hej !
Jag tror att det är billigt. Jag misstänker att man får ge över 3000 kr för enbart skidorna. 2000 tror jag inte räcker.

MVH Mats Frank, Umeå

holger_linderloev@hotmail.com (Holger)

Gäst
Stämmer

Hejsan igen!

Hade lite för bråttom när jag kollade priserna.
Du fick paketet till ett bra pris så du skall vara nöjd.

Se bara till att du vallar skidorna ordentligt inför sommarförvaringen så att du kan njuta av fina svängar till vintern med perfekt glid.

/Holger

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips