Tältbryderier...

Hej allihop!
Ska nu ta och köpa mig ett tält utifrån en ganska begränsad budget och har således tittat på Bergans Kompakt 2. Kommer att använda tältet i både lågland och fjäll (fjäll sommartid).
Nu en enkel fråga: kommer jag att ångra mig? Jag har läst de gamla trådarna här i forumet, men det känns som om jag bara blir yrare.
Alla har väl sina favoritmärken, men utifrån vad jag kan se så tycker jag att det verkar vara ett hyfsat tält till ett bra pris...
Hoppas på hjälp!
/Daniel

Hej igen...
Gjorde ett aningen förhastat inlägg ovan då jag nu hittat en äldre tråd som besvarar de flesta funderingar jag hade tidigare. Ber om ursäkt för min bristande uppmärksamhet (får väl skylla på att jag är närsynt).
Ha det gott!
/Daniel

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips