Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack till GetOut - fri frakt och snabb leverans
- Trådstartare niklaz
- Start datum
Jag ser mycket sällan ett behov av hârdare moderering än vad som faktiskt sker här.
Vissa trâdar spretar väl en del, men det fâr man väl tâla. Och dom rena pâhoppen rensas ju ut.
Under senare tid vet jag ingen trâd som behövt rensas, eller sâ har det skett utan att jag märkt det.
men en del urspârningar sker ju, som denna t ex.
Sâ ni som vill ha mer moderering skulle kanske ha startat en ny trâd istället för att gâ OT i denna.
Vissa trâdar spretar väl en del, men det fâr man väl tâla. Och dom rena pâhoppen rensas ju ut.
Under senare tid vet jag ingen trâd som behövt rensas, eller sâ har det skett utan att jag märkt det.
men en del urspârningar sker ju, som denna t ex.
Sâ ni som vill ha mer moderering skulle kanske ha startat en ny trâd istället för att gâ OT i denna.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Ja denna tråd är ett prektexempel på en tråd som har spårat ur.
Kanske inte någon hårda moderering men en lite aktivare...jag tror det är skillnad på detta forum och ett kanske lite aktivare för glada ungdomar med mycket tid framför datorn. Här skulle mer hjälp och upplysningar vara till stor nytta för att guida folk vart dom ska skriva om det dom vill.
Kanske inte någon hårda moderering men en lite aktivare...jag tror det är skillnad på detta forum och ett kanske lite aktivare för glada ungdomar med mycket tid framför datorn. Här skulle mer hjälp och upplysningar vara till stor nytta för att guida folk vart dom ska skriva om det dom vill.
Hahahahahahaha. Tror du det? Inte ens ditt försök med 50 procent av de fåtaliga inläggen innan detta ger någon urspårning att tala om. Kolla diverse trådar om vargar, kängor, knivar så får du praktexempel på urspårade trådar. Det här var kindergarten. Men nu är den pyttelite mer urspårad.Ja denna tråd är ett prektexempel på en tråd som har spårat ur.
......
Bra att diskussioner kan få löpa lite fritt till en gräns, det går att återföra till ämnet eller blanda diverse andra synpunkter med ämnet.
För att återgå till ämnet; Getouts sätt att hantera kunder är faktiskt riktigt bra. Jag har bara goda erfarenheter av deras intentioner. Har bestält en hel del därifrån.
Raskesven
GetOut och kundservice
För att som tidigare talare hålla sig till ämnet så kan jag bara hålla med. Beställde mat av GetOut för ca: 6-7 år sedan som min första beställning till dem. Ett par veckor senare kommer det ett mail från dem som fråga om maten smakade bra. Detta goda och trevliga bemötande har fortsatt genom åren och jag besöker butiken så ofta jag kan när jag är i Småland.
Jag hoppas ägarnas vandring i fjällen den här sommaren var givande!
Hälsningar
Johan
För att som tidigare talare hålla sig till ämnet så kan jag bara hålla med. Beställde mat av GetOut för ca: 6-7 år sedan som min första beställning till dem. Ett par veckor senare kommer det ett mail från dem som fråga om maten smakade bra. Detta goda och trevliga bemötande har fortsatt genom åren och jag besöker butiken så ofta jag kan när jag är i Småland.
Jag hoppas ägarnas vandring i fjällen den här sommaren var givande!
Hälsningar
Johan
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg