Nope, en handduk är allt man behöver, har man en handduk får man lätt låna resten. Läs Liftarens guide till galaxen för vidare information i ämnet... = )Som orienteringsmedel eller nödflagg? Handduk måste vara bland de onödigaste prylarna på en sommartur.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack för Fair Enough!
- Trådstartare gundj
- Start datum
Bara om man har väldigt gott om tid och kan soltorka
Min handduk (30g) lämnar i alla fall inte jag hemma
//Peter
För en del år sen rev jag inför en Norge-tur
min "lätta" handduk mitt itu, kvar blev en trasa på 1 hg. Efter turen insåg jag att jag aldrig använt den. Jag brukade självtorka på vägen mellan bäcken och tältet.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
min "lätta" handduk mitt itu, kvar blev en trasa på 1 hg. Efter turen insåg jag att jag aldrig använt den. Jag brukade självtorka på vägen mellan bäcken och tältet.
Jo, men om det hade regnat (som det kan göra ibland) hade det inte funkat, om man blaskar av sig regelbundet och inte bara när det är sol.
peter
Har man en så tung handduk så förstår jag att man kan tycka att den är onödig men min på 30g kan jag lika väl ta med.
Jo, men om det hade regnat (som det kan göra ibland) hade det inte funkat, om man blaskar av sig regelbundet och inte bara när det är sol.
peter
Precis!
Man vet ju aldrig riktigt vilka förhållanden man råkar ut för och dessutom så kan man behöva en handduk för att torka kondens på insidan av tältet. Även om det inte är så vanligt under sommarturer.
//Peter
Som orienteringsmedel eller nödflagg? Handduk måste vara bland de onödigaste prylarna på en sommartur.
Som tarp..
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg