• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Stockholms skärgård v 31 - Ska ni mä?

Tre glada grabbar å en för hemskt behändig jänta, alla i 30årsåldern, ska göra Stockholms skärgård osäker i slutet av juli. Detta är fjärde sommaren vi ger oss ut men tyvärr har hälften av järngänget trillat av i år. Vi söker därför främst påfyllning av tjejor. Vi brukar paddla i lagom avslappnad takt i varsin kajak och har de tidigare åren varit ca 8 pers. Vi äter alltid utsökt god mat och dricker mer än gärna ett glas vin till maten. Under veckan försöker vi hitta minst en bastu att nyttja och så letar vi alltid upp en sjysst skärgårdskrog för en god middag. planen är att ge oss ut måndag 28/7 och återvända till civilisationen på lördagen eller söndagen. Visst låter det intressant. Svara på inlägget eller maila mig direkt på
c-hoglun@fc.dsv.su.se så berättar jag mer om vilka vi är och annat du undrar.
Paddelsugna hälsningar Christian

Vilket vackert namn du har

Jag hänger på.
Vad ska jag packa med mig.
Har en gasgrill och ett cirkustält.
Får vi plats med det?

/ Christian

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej
Jag också gärna hänger med på skärgårds tur. Har allt utrusning som krävs för paddling. Har bakom mig några ensamma paddling tur från Ornö genom Gillöga, Söderarm och till Räfsnäs
Hälsningar
Lech

hejsan!
Vill ni fortfarande ha fler paddelkamrater? vad är ni för gäng? jag har en hel del paddelvana men är regält ur form. Hur gamla är ni?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips