• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Sthlm: Klättring dagtid

Är ledig till September och skulle gärna klättra lite mer utomhus på vardgarna om det finns någon där ute som har möjlighet till det, kanske även några längre dagsturer till Nyköping eller någon annan spännande destination. Sportklättrar för närvarande 6a/b (pga fingerskada som dock är på bättringsvägen). Har all utrustning för topprep/sportklättring samt bil. Vid dåligt väder klättrar jag i Solna (eller telefonplan när de öppnar igen).

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
klättring fram till 20e augusti

Tjena!
jag är ledig fram till 20e augusti och kan klättra ltie när som. klättrar ca 6a+ beroende på leden, håller på att komma igång igen efter ett uppehåll sen förra året.
jag har en uppsättning cams o kilar och utrustning för sport. enkel o dubbelrep. klättrar gäran långa fina turer men öppen för allt!
Abbe 0739229019.

PS. Kör gärna imorn =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips