Sörmlandsleden Nyköping-Nävekvarn

Planerar för att vandra denna sträcka i maj. Att följa huvudetapperna 37-45 torde vara ett förslag men i detta område finns det ett rejäl andel anslutningsleder tex 37:1-2, 41:1-2 , samt via nävsjön 36, 36:1-3.

Är det någon som har ett alternativt förslag på andra möjligheter än huvudleden etapp 37-45?
Jag är anpassningsbar vad gäller distans, tidsåtgång, antal dygn etc. Tar mig gärna till och från leden med kollektiva färdmedel.

Vänligen
/Gute

Planerar för att vandra denna sträcka i maj. Att följa huvudetapperna 37-45 torde vara ett förslag men i detta område finns det ett rejäl andel anslutningsleder tex 37:1-2, 41:1-2 , samt via nävsjön 36, 36:1-3.

Är det någon som har ett alternativt förslag på andra möjligheter än huvudleden etapp 37-45?
Jag är anpassningsbar vad gäller distans, tidsåtgång, antal dygn etc. Tar mig gärna till och från leden med kollektiva färdmedel.

Vänligen
/Gute

Frågan skulle kunna omformas till: Säg att du en gång i ditt liv skulle göra en vandring på sörmlandsleden i regionen Nyköping-Nävekvarn skulle du då följa huvudleden hela vägen eller skulle du även "ta hjälp" av anslutningslederna som finns i området?

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.