Sökes: klätterkompis Sickla

Hallå!

Min klätterkompis flyttar från stan:-( Tänkte höra om det finns någon här som är intresserad av att klättra på klätterverket i Sickla i vår.

Jag har klättrer 1-2 gång i veckan i cirka ett halvår och tänkte fortsätta med det .
Klättrar 6a leder Är 170 cm och värger 60 kilo, 33 år.

Hör gärna av er om ni är sugna på lite klättring.

/Susanne

Hej,

Jag söker också nya klätterkompisar. Har själv inte klättrat så mycket senaste år pga små tillökningar i familjen men när det begav sig låg jag i 5-6 registret. Skulle gärna komma igång igen med ett par ggr i veckan under våren. Bor söder om stan så klätterverket passar mig bäst. Nyss fyllt 50 om det har betydning.

Klas

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
vi klättrar varje söndag nästan uteslutande i sickla om du vill haka på vid tillfälle, nästan bara topprep :)

(övriga delar av veckan är det bouldering i solna som gäller)

kan skicka ett meddelande på msn trisnic@live.se om du vill haka på

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips