Söker någon som utför kajakreparationer

Hej!
Någon som har tips på någon som gör mindre arbeten på kajak. Skeddaproblem framför allt. Helst I Stockholm, men fungerar också Nyköping norrköping linköping jönköping
Kristina

Hej!
Du kan prata med Patrik på Plast Rek AB (www.plastrek.se) uppe vid Knivsta. Många uthyrare och föreningar i Stockholmstrakten anlitar honom.
Han har reparerat en av mina surfskis (flera ggr) och gjorde en ombyggnad av min Nordkapp. En magiker!
/Erik

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Baserat enkom på egna erfarenheter och upplevelser rekommenderar jag Petrus Kajak i Tranås.
Maken till kunnig & trevlig personal får man leta efter!

Hej!
Du kan prata med Patrik på Plast Rek AB (www.plastrek.se) uppe vid Knivsta. Många uthyrare och föreningar i Stockholmstrakten anlitar honom.
Han har reparerat en av mina surfskis (flera ggr) och gjorde en ombyggnad av min Nordkapp. En magiker!
/Erik
Erik Wallgren på nomado.se i Norrköping har hjälpt mig med gott resultat. Fråga honom.
Erik Wallgren på nomado.se i Norrköping har hjälpt mig med gott resultat. Fråga honom.
Tack!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips