Söker någon som utför kajakreparationer

Hej!
Någon som har tips på någon som gör mindre arbeten på kajak. Skeddaproblem framför allt. Helst I Stockholm, men fungerar också Nyköping norrköping linköping jönköping
Kristina

Hej!
Du kan prata med Patrik på Plast Rek AB (www.plastrek.se) uppe vid Knivsta. Många uthyrare och föreningar i Stockholmstrakten anlitar honom.
Han har reparerat en av mina surfskis (flera ggr) och gjorde en ombyggnad av min Nordkapp. En magiker!
/Erik

Baserat enkom på egna erfarenheter och upplevelser rekommenderar jag Petrus Kajak i Tranås.
Maken till kunnig & trevlig personal får man leta efter!

Aktuellt

Svenskt Friluftsliv mobiliserar inför valet – och poddar hos Utsidan!

Friluftslivet är Sveriges tredje största folkrörelse men glöms bort i den politiska debatten. Det vill organisationen Svenskt Friluftsliv ändra på.

Streamade naturupplevelser: Tre tips för lata mellandagar

Under året som gått har många nya naturfilmer och -serier släppts. Vi tipsar om några härliga äventyr att följa med på från soffan!

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!
Hej!
Du kan prata med Patrik på Plast Rek AB (www.plastrek.se) uppe vid Knivsta. Många uthyrare och föreningar i Stockholmstrakten anlitar honom.
Han har reparerat en av mina surfskis (flera ggr) och gjorde en ombyggnad av min Nordkapp. En magiker!
/Erik
Erik Wallgren på nomado.se i Norrköping har hjälpt mig med gott resultat. Fråga honom.
Erik Wallgren på nomado.se i Norrköping har hjälpt mig med gott resultat. Fråga honom.
Tack!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips