Söka medlemmar på ålder

Borde vara lättare att söka på personer i utsidan t.ex. efter ålder. Kul om det gick att locka fler unga (tjejer) till sidan. Övrigt kanon!

Borde vara lättare att söka på personer i utsidan t.ex. efter ålder. Kul om det gick att locka fler unga (tjejer) till sidan. Övrigt kanon!

Njaa... Man måste ju inte registrera sina födelsedata när man blir medlem, men man borde kanske kunna söka inlägg efter vilken tid på dygnet de skickades in. Allt efter midnatt kommer från ungdomar, eller...? ;)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Njaa... Man måste ju inte registrera sina födelsedata när man blir medlem, men man borde kanske kunna söka inlägg efter vilken tid på dygnet de skickades in. Allt efter midnatt kommer från ungdomar, eller...? ;)

Nädå, jag är 32 och sitter i London, så allt midnatt din tid är fortfarande bara 11pm här :)
För det blir jag inte först på plan på morgonen ;-)

fast sen så känner jag mig rätt ung fortfarande, så beror väl på vad du menar med ungdomar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips