• Om "Fritt Forum"
    Det här forumet är för diskussioner som ligger helt utanför Utsidans intresseinriktning. Huvudsyftet är att moderatorer skall kunna flytta hit trådar som startats i andra forum, men som har bedömts inte passa in där men ändå har en intressant diskussion igång. Men det är också möjligt att starta nya diskussioner här, så länge de inte bryter mot forumets regler.

    OBS!
    Diskussioner och inlägg i det här forumet visas inte på Utsidans förstasida eller på Vad är nytt-sidan, så är du intresserad av diskussioner som ligger utanför Utsidans inriktning bör du själv bevaka forumet (mha Bevaka-knappen.

snø

til alla som væntar på vinter!!!
vi fick sæsongens førsta snølass i torsdags och påfyllning lørdag. idag var læget: sol(inte det minsta moln att se), vindstilla och mitt på dagen minus tre(om natten minus 14) længdåkningen ær igång och snøkanonerna jobbar før fullt.
hælsningar från geilo, norge

robert
 
Åh, ni lycklige...

Själv är jag osäker på om jag ö.h.t. får se någon snö denna säsong. Har brukat åka norrut under jul/nyår för att kunna åka litet skidor, jaga etc, men i år blir det nog att stanna kvar på sveriges baksida att jobba.

//Jeobald
-som tycker snö och kallt är bättre än regn och kyligt.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.