Snabbare navigation till sista inlägg

Hej!

Jag saknar en knapp som tar mig till sista sidan/inlägget i en tråd direkt från trådens rubrik. Att som nu behöva öppna tråden, scrolla längst ner och där trycka på en knapp för att komma till sista sidan känns onödigt omständligt.

mvh Filip
 
Jag brukar gå in via länken längst till höger på varje trådrad, där det står tiden för senaste inlägg i tråden. Då hamnar man automatiskt längst ner på sista sidan.
 
Om tråden har många sidor är det bara att trycka på "högsta siffran" som är den sista sidan. Förr har jag för mig att det kunde finnas fler efter den, men verkar inte va så nu. Så "sista sidan" syns nu hela tiden i raden även det inte står så.

Jag är inte helt 100 på att det är så men tyckte mig se det när jag testat tidigare
 
Jaha, den fanns redan?! Men jag har inte sett den eftersom jag läser utsidan med telefonen stående. När jag flippade över telefonen på sidan hittade jag länkarna jag saknade.

Tack för tipset! 😀
 
Jag saknar också den efterfrågade funktionen i första inlägget, även om det går att "lösa" genom att lägga telefonen i framstupa sidoläge.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.