Snabb fråga! :)

Hej!

Jag har precis skaffat mig en Lundhags V8 rycksäck 50l.
Lundhags sålde förr sidofickor man lätt kunde fästa på och ta av om man vill har lite mer plats i säcken. Jag vet att Klättermusen säljer sidofickor men är osäker på om de går att fästa på... Är det någon som har tips och info?

Tack!

Hej loewen och välkommen till Utrustning.

Jag ser att du är helt ny på det här att föra diskussioner i form av diskussionsforum.
Det är betydligt enklare att få svar i sina funderingar om man skriver en tydlig rubrik.

"Fråga angående sidofickor till Lundhags V8 ryggsäck 50l" kanske hade gett bättre respons

Tyvärr kan jag ej ge dig någon input i din frågeställning.

Med Vänliga Hälsningar/Anders

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips