Små barn och klättrande föräldrar.

Tjenare, Har ett litet energiknippe till grabb på två 2,5 år. Han älskar att vara ute i skog och mark, instruerar nästa alla sniglar vi passerara "lilla snigel akta dig...."
Ska ut och bouldra lite idag vid Edsviken och tänkte ta med honom. Jag tycker inte att barn skall vara begränsande utan en chans för oss fäder att SKOLA IN dem på det naturen har att erbjuda så har man ju gjort vad man kunnat för att minska trängseln i soffpotatisarnas land.

Den som vill får gärna komma ut. Väggen är lite överhängande så det gör nog inte så mycket om det droppar lite. Sen är det ju så att "It aint rain, It´s liquid sunshine".

Nedan är den adress du skall skriva in på Eniro.se för att få vägbeskrivning TILL resmålet.

Stopp på Landsnoravägen
Landsnoravägen , 19135 SOLLENTUNA
Jag kan nås på 070-360-91-54 Vi åker väl vid 10-tiden

Välkommen
/Johan

Missade detta...

Aj då, att jag missade ditt inlägg i morse... Hann du med innan regnet? Skicka gärna ett mejl om du drar dit någon annan dag så kan vi försöka ses där, bara 10 minuter promenad hemifrån. För visst menar du boulderstället som ligger bredvid pump / el-huset och dammen strax intill Landsnoravägen?

/Nicke

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.
Klättrat trots regn

Tja Niklas,
Visst var jag där imorse och visst regnade det, men det var kul ändå. tänkte försöka komma iväg nästa torsdag (om inte förr). Hade grabben med mig idag och en annan kille som jag fick fatt i här på utsidan. Det var kanon. Höll på ett bra tag på ett problem som vi dock inte lyckades lösa. Tänkte ta med rejäla prylar och rigga ankare för att ränsa lite. Det ser ju ut att finnas kanonförutsättningar även på höjden. Har du koll på vem som är markägare (tänkte på bultning etc)?
/Johan

Citat av engels scout: "It ain´t rain it´s liquid sunshine"

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips