Roder till Iceflow!?

Det fungerar utmärkt.

Hej Staffan

Se tidigare inlägg -

http://www.utsidan.se/vb_forum/showthread.php?threadid=10445

- där finns det lite olika åsikter. Själv är jag för roder efter att ha prövat även utan. Vet inte hur det gick för Tobbe men han fick några bilder och erfarenheter på e-post av mig hur jag gjorde (kan vidarebefordras om intresse finns). Mitt roder går faktiskt att montera underifrån också (som Staffan Öström föreslår) nästan utan modifieringar men det återstår att prova i havet.

Stefan

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Det är något sådant jag vill ha!

Det vore kanon om du kunde skicka lite bilder och kanske beskriva hur du gick till väga. Vore så skönt att slippa göra för stora ingrepp på min kära ägodel!
Tack för jättebra svar!

Jag jobbar på det

Tjena Stefan!
Jag har inte kommit till skott än men i vinter skall det ske!
Däremot så har jag börjat samla på mig lite pinaler....
Höstens paddlingar har definitivt inte ändrat min inställning :)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips