Rockpool Alaw

Hei
Etter å ha sett This is the sea 2 har jeg blitt veldig interessert i å prøve en Rockpool Alaw. Er det noen her på Utsidan som har erfaring med kajakken? Ser at den selges hos Escape kajakcenter i Gøteborg, og at de tydligvis har solgt flere kajakker av denne modellen i Sverige

Harald
 
Alaw

Hei Erling
Takk for info, har sjekket begge. Det er veldig mange bra havkajakker å velge mellom nå. Jeg har allerede en CD Extreme til lengre turer, en strøken Struer X-Cleaver som nesten er for fin til å bruke og har nettopp bestilt en Sipre Katabatic Master til trening og muligens Dalsland Kanotmaraton. Nå mangler jeg bare en havkajakk til surf og leik. Har fått vite at Nomekajakk i Søgne har en Alaw Bach på demo. Litt liten for meg (191 cm, 105 kg), men jeg har lyst til å prøve bare for å få et inntrykk av designfilosofien bak Rockpools kajakker.

Er primært på jakt etter en kajakk som lett kan styres med carving og åreteknikker, og som lar meg dra nytte erfaringene fra mange års elvepadling. Rockpool Alaw ser som nevnt veldig kul ut...

Harald
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.