REA-tråden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag startar en till rea-tråd då den andra ligger i forum/klättring och missas därför lätt.
Så skicka in era reatips så att andra kan ta del av dom.
 
Är det inte bättre att flytta den andra tråden (vilket jag föreslagit admin vid ett par tillfällen) istället för att starta en helt ny?
 
Är det inte bättre att flytta den andra tråden (vilket jag föreslagit admin vid ett par tillfällen) istället för att starta en helt ny?

Sorry för Ot i tråden. Men spelar det nån egentlig roll? (vi säger att detta var en retoriskfråga) Tipsen är ju trots allt färskvara. Möjligen rent nostalgiska skäl dock.
 
Sorry för Ot i tråden. Men spelar det nån egentlig roll? (vi säger att detta var en retoriskfråga) Tipsen är ju trots allt färskvara. Möjligen rent nostalgiska skäl dock.

Jag klassar det som omvänd trådkapning, dvs att skapa en ny tråd med precis samma innehåll som en tidigare. Den andra varianten är att sno en befintlig tråd för egna syften och båda anser jag vara lika oetiska på ett forum...
 
Jag klassar det som omvänd trådkapning, dvs att skapa en ny tråd med precis samma innehåll som en tidigare. Den andra varianten är att sno en befintlig tråd för egna syften och båda anser jag vara lika oetiska på ett forum...Postat av Patrik_L

Allt jag ville var att så många som möjligt skulle kunna se rea-tråden.
Men det verkar som jag kanske trampar många på tårna här, jag ber verkligen om ursäkt.
Det var absolut inte min mening. Om en moderator ser det här så kan du vara vänlig att ta bort hela tråden.
 
Oetiskt och oetiskt... Trådskaparen försöker i all välmening bringa lite ordning i forumet. Kanske blev det misslyckat, men att beskylla honom för "omvänd trådkapning" och bristande etik ser rätt illa ut. Har svårt att se syftet i att skapa så mycket trist stämning i en tråd om extrapriser!
 
Oetiskt och oetiskt... Trådskaparen försöker i all välmening bringa lite ordning i forumet. Kanske blev det misslyckat, men att beskylla honom för "omvänd trådkapning" och bristande etik ser rätt illa ut. Har svårt att se syftet i att skapa så mycket trist stämning i en tråd om extrapriser!




Håller helt med :)
 
Problemet är väl...

om det finns två parallella trådar med samma innehåll.
Fast nu var mitt inlägg inte heller något reatips... ber om ursäkt.

Tråden är toppen!
 
Oetiskt och oetiskt... Trådskaparen försöker i all välmening bringa lite ordning i forumet. Kanske blev det misslyckat, men att beskylla honom för "omvänd trådkapning" och bristande etik ser rätt illa ut. Har svårt att se syftet i att skapa så mycket trist stämning i en tråd om extrapriser!

Min avsikt har inte varit att vara otrevlig, utan att istället försöka få stopp på nya trådar med samma innehåll som gamla. Med lite tur har jag lyckats med det... Ordning fås inte genom att skapa parallella trådar, utan genom att skriva konstruktiva inlägg i de som redan finns... Jämför gärna med hur det skulle upplevas om jag skapade en ny tråd för att svara på de inlägg som skrivits här ovan istället för att skriva här...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.