Rapellering i göteborg???

Hej.
Helt ny här men försöker mig på en fråga.

Är det nån som har tips på plats i göteborgstrakten där det finns möjlighet att anordna en rappelering på kanske 30-50 meter? Gärna byggnad eller torn som är lätt att ta sig till och från.

Är för en kund presentation / representation.

Det hela kommer annordnas väldigt tryggt! 200% med ASAP och ID. + backup på nedfiring och helkroppssele typ seamaster singingrock.

Väldigt tacksam för tips!

Ovanför södra brofästet älvsborgsbron? ;)
Gothia Towers?
Stor sak som syns ifrån Marieholmsleden?
Någon av Lisebergs byggnader?
Stor mast i Delsjön?
Kan ej komma på fler höga byggnader i Göteborg nu. Men södra brofästet är den plats jag hade valt.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Finns ju mycket fina byggnader göteborg men nått ställe man skulle få lov att göra det från?

Är ju för att få en enkel visning av vardagen till en industriklättrare till ett gäng ingenjörer.
Annars hade de vart en fin bro å få till pendelhopp från väl?

Fråga inte på forumet, utan ring de som ansvarar för byggnadernan. Vad gäller bron så tror jag det är transportstyrelsen, och jag hade inte bett om lov om jag skulle göra något sådant.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips