mina egna planer
fortskrider. Tanken är, som jag tror att jag skrivit
annorstädes, är att göra flera turer, en vecka
eller så, med proviantering emellan.
T ex en där jag tar ut svängarna i den västligaste delen,
en i och kring Neouvieille-reservatet,
en i och kring Andorra och en i området mellan Andorra och Aigües Tortes, mest på fransk sida.
Vill helst
klara alla övernattningar i tält, eller åtminstone fritt.
Andorra-turen verkar kunna byggas till en ganska stor rundtur, kanske bortåt två veckor, och då skulle
det bli en del etapper på GR11. Undras om nån, t ex Malindo, har gått nåt av de båda gränspassen mot Spanien,
och vet något om eventuella svårigheter.
Har jag fattat rätt så var det vår i Andorra när tråden påbörjades, men sen har det bivit barskare väder.
Nån (kanske Malindo?) som har färskare uppgifter om snösitationen just nu, i relation till årstiden.
fortskrider. Tanken är, som jag tror att jag skrivit
annorstädes, är att göra flera turer, en vecka
eller så, med proviantering emellan.
T ex en där jag tar ut svängarna i den västligaste delen,
en i och kring Neouvieille-reservatet,
en i och kring Andorra och en i området mellan Andorra och Aigües Tortes, mest på fransk sida.
Vill helst
klara alla övernattningar i tält, eller åtminstone fritt.
Andorra-turen verkar kunna byggas till en ganska stor rundtur, kanske bortåt två veckor, och då skulle
det bli en del etapper på GR11. Undras om nån, t ex Malindo, har gått nåt av de båda gränspassen mot Spanien,
och vet något om eventuella svårigheter.
Har jag fattat rätt så var det vår i Andorra när tråden påbörjades, men sen har det bivit barskare väder.
Nån (kanske Malindo?) som har färskare uppgifter om snösitationen just nu, i relation till årstiden.