problem med fjällräven råstu 75L

var idag och köpte en sådan ryggsäck och fick då informationen av säljaren (står även i det lilla häftet som medföljde) att det går att ta av locket och använda som midjeväska. so far so good.
men när jag kommer hem och packar upp ryggsäcken så hittar jag inga remmar att använda för att fästa locket på det viset och undrar då om dom fattas eller om dom inte ska följa med eller om det är jag som är så oteknisk så att jag inte förstår vilka remmar som ska sitta där!? någon som vet något om detta?

ska ringa till säljaren men de hade stängt när jag upptäckte detta!

inte för att någon verkar ha tänkt att svara men probelmet är nu löst! remmen fanns där den skulle! gömd på ett effektivt sätt!

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips