Prijon klær..

Hei!
Er det noen som har erfaringer med padling i kaldt vær med "Prion comfort jakke" og "Prijon Dry Pant Padlebukse". Med ull under så burde vel det holde, eller hur....
Erik

prijon...

Ja,ja. Antar at svensker ikke er ute i kaldt vær og padler så det er vel derfor ingen kan svare på innlegget.
Erik

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Jag tror inte det är så lätt att hitta återförsäljare av Prijon kläder i sverige (jag har inte hittat nån iaf),det skulle ju förklara att du inte fått något svar. Jag anväder själv en liknade kombination av jacka och byxa när jag paddlar vinter tid, under har jag ett fleece ställ, funkar bra till paddling och kortare bad.

Prijon klær...

Hei!
Det var bra å høre at det funker, og at det finnes "vikinger" i sverige også, he,he. Da ser vi frem mot høst og vinterpadling.
Erik

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips