Premiär?

Inte mycket till vinter i södra Småland, så jag har redan varit ute en sväng, för några veckor sedan.
Finns det fler som är tillräckligt galna för att dra fram sina inlines i januari-februari?

Anders

Självklart!

I början av februari var det torr asfalt här i Skåne för första gången på två månader. Då är det klart att men ger sig ut!

Peter

Tö!

Nu har det töat igen.

Åkte 35 km i söndags. Ganska kul nu, när jag skaffat en GPS, att se hur fort man åker, hur långt man har åkt, hur backigt det varit och hur trött man har blivit.

Anders

Re: Tö!

apersson850; sa:
Nu har det töat igen.

Åkte 35 km i söndags. Ganska kul nu, när jag skaffat en GPS, att se hur fort man åker, hur långt man har åkt, hur backigt det varit och hur trött man har blivit.Anders
Än är det vinter kvar säger mor.
Skaffar du en pulsmätare med minne och datorinterface får du ännu mer att kolla på när du åkt färdigt.

Per Brune

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Vore det bara det...

Mina "kompisar" hotar med att skicka Gula bilen på mig, med en IQ-mätare. Men sen sa de att det var ödefött, för så lite kan inte mätas!!!

Med sådana kompisar behöver man inga ovänner.

Anders

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips