Politik på Utsidan

Vårat samhälle börjar allt mer fokusera på EMU-valet. Nu har även EMU-propagandan kommit hit till Utsidan.
I annons-framen till höger så finns det reklam för Kajaker, brant, battery och Jatilleuron.se.
Min fråga till Utsidan.se och ni som besöker denna sida är: Borde inte Utsidan.se vara politiskt oberoende?

Tack!

clindh

Forumvärd
Annonsytan på Utsidan är inte innehåll från oss, utan är tydligt markerat som Annons. Och Nej-sidan är precis lika välkomna att köpa annons som Ja-sidan.

De har (förmodligen) betalat för att ha annonsen där. Det är väl bra att Utsidan får in pengar att driva verksamheten vidare?

Sen kan man ju tycka vad man vill om budskapet, men det är faktiskt inte kränkande eller på annat sätt olämpligt (förutom att man börjar bli trött på EMU-debatter...).

/Håkan

Finansierande reklamplatser

Det är ingen som hindrar nej-sidan att köpa reklamplats.

Annonserna är bra, de hjälper till att finansiera utsidan så sajten kan fortleva och utvecklas. Du väljer ju själv om du vill besöka annonsörernas sajter.

Så länge jag slipper popups så är jag nöjd.

Staffan

Vandra i stad och natur: Upptäck Merrell SpeedARC Matis för urban hiking

Vandring i staden – en ny livsstil Urban hiking handlar om att utforska staden till fots och upptäcka dess dolda pärlor. Det är en aktivitet som ...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg