Point65?

• Trådstartare mimmi@uffesscreen.com (Mimmi L)
  • Start datum

mimmi@uffesscreen.com (Mimmi L)

Gäst
Hej,
Vi tänkte köpa en tvåmankajak efter att paddlat kanadensare ett tag. Nu har vi fått kläm på en Point65. Är det någon som kan säga något om den, objektivt eller subjektivt ?
Tacksam för åsikter
Mimmi L

Har en Point

Har en Point65 dock en K1. Jag är mycket nöjd, både med Kajaken och de som jobbar på Point.

Mvh Lasse

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Untitled

Tidigare har kvalitén varit lite diskutabel, men om ni får tag på en senare årsmodell, så är den säkert okej ur den aspekten. Så om ni gilar modellen, så är det bara att köpa.

VKV Yoo-a-kim till salu

Såg att ni tänkte köpa en tvåmanskajak. Jag ska sälja min Yoo-a-kim familjekajak och byta till enmans. Hör av er om ni är intresserade.
Anna-Karin
annakarin.p@swipnet.se

K2 Point 65

Jag rekommenderar att du provpaddlar K2'an.
När jag provade den som vi har i scoutkåren så kändes det som
om man satt djupt och att kajaken var hög. Inga problem för mig
som är 186 cm men de som är kortare kanske kan få lite problem.

Jag har paddlat den endast en gång och upplevde kajaken som trevlig och väl värd sitt pris.

//Christian Hermansson

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips