Point65?

• Trådstartare mimmi@uffesscreen.com (Mimmi L)
  • Start datum

mimmi@uffesscreen.com (Mimmi L)

Gäst
Hej,
Vi tänkte köpa en tvåmankajak efter att paddlat kanadensare ett tag. Nu har vi fått kläm på en Point65. Är det någon som kan säga något om den, objektivt eller subjektivt ?
Tacksam för åsikter
Mimmi L

Har en Point

Har en Point65 dock en K1. Jag är mycket nöjd, både med Kajaken och de som jobbar på Point.

Mvh Lasse

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Untitled

Tidigare har kvalitén varit lite diskutabel, men om ni får tag på en senare årsmodell, så är den säkert okej ur den aspekten. Så om ni gilar modellen, så är det bara att köpa.

VKV Yoo-a-kim till salu

Såg att ni tänkte köpa en tvåmanskajak. Jag ska sälja min Yoo-a-kim familjekajak och byta till enmans. Hör av er om ni är intresserade.
Anna-Karin
annakarin.p@swipnet.se

K2 Point 65

Jag rekommenderar att du provpaddlar K2'an.
När jag provade den som vi har i scoutkåren så kändes det som
om man satt djupt och att kajaken var hög. Inga problem för mig
som är 186 cm men de som är kortare kanske kan få lite problem.

Jag har paddlat den endast en gång och upplevde kajaken som trevlig och väl värd sitt pris.

//Christian Hermansson

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips