Perfekt service av Lundhags

Hade ett litet problem (garanti) med en känga jag köpt av Lundhags nyligen. Frågade Lundhags vad göra? Skicka hit bägge två svarade Lundhags. Sagt och gjort. Och när kängorna kommer tillbaka efter några dagar är dom nära nog helt renoverade. En hanteringsstandard som glädjer och som är föredömlig.
Argus
 
Håller med. Fick helt nya sulor på mina tre år gamla Synchro. Som nya igen och även nya skosnören mot att jag betalade frakt till Järpen = kanon! Mina hade faktiskt krympt så de blev lite för korta, vilket jag inte trodde att nyare sulor ska göra.
 
Också bara bra erfarenheter av min kontakt med dem. Generös service och lätta att få kontakt med. Så som man vill att det ska vara!
 
Lundhags drar ihop sig lite om du inte använder dem, du skall ta en promenad ungefär var tredje vecka enligt skötselråden.
 
Att sulan krymper på längden räknas nog inte dit. Jag tror att det är en orsak att jag fick nya sulor utan minsta diskussion. Jag använder mina ofta, fast inte när det är högsommarväder om jag inte är på fjällvandring.

"Till skillnad från vissa andra ädla produkter vinner inte våra kängor på att lagras, de ska användas. Gärna hela tiden vilket kanske är omöjligt för de flesta, men dra på dig dem och ta en promenad åtminstone 1–2 gånger i månaden. Då behåller de formen efter dina fötter. Då du inte använder kängorna ska du försöka förvara dem svalt."

Lundhags drar ihop sig lite om du inte använder dem, du skall ta en promenad ungefär var tredje vecka enligt skötselråden.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.