Bra arbete Lundhags!

Har ett par Lundhags Ranger High som haft hårda ca 150mil med tung packning från o till. Och då blir det slitage. Kängorna såg trötta ut. Frågade Lundhags vad göra och de svarade med ett kostnadsförslag. Skickade in kängorna och fick tillbaka ett par helrenoverade kängor i nyskick ( ja nästan bättre än nyskick) till ett humant pris (700) + frakt. Man gläds över att ha köpt Lundhags.
Argus
 
Kudos!

Inte första gången man hör om Lundhags hjälpsamhet, inte desto mindre blir man lika glad och impad varje gång!
Kudos!
(Första gången jag testar det ordet... äntligen!)

Och kul med trådar som är beröm också, inte bara klagomål!
 
Samma här. Klantade mig med yxan i vintras och gjorde ett snitt i det största läderstycket på ett par Syncro. Efter ett mycket trevligt samtal med skomakaren i Jämtland skickade jag dit kängan och de tog bara 200 kr plus frakt. De bytte ut hela stycket och det var mycket välgjort. Deras skomakarservice är hädanefter värd mycket för mig och ett starkt skäl till att köpa Lundhags.
 
Ryggsäckshjälp!

Jag vill bara öppna den här tråden igen och skryta lite mer över Lundhags!

Jag har en Lundhags 'V8 75'-ryggsäck. Nu när jag har köpt ett nytt liggunderlag så kände jag att jag saknade en passande fästrem till det på framsidan av säcken... jag letade runt på nätet efter lösa remmar (original) som jag skulle sy fast själv, men kunde inte hitta. Då skickade jag en fråga till Lundhags. "var kan jag köpa lösa originalremmar till era ryggor?"

Samma dag(!) kom svaret:
"Jag skickar dig den remmen du letar efter. Lycka till /Skomakaren."

Inga frågor, inga kostnader, bara glädje och välmående! Det är sådan service som gör att man mer än gärna köper Lundhags! :)

(",)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.