Slår ett slag för Lundhags!

För ungefär fyra månader sedan införskaffade jag ett par Lundhags Professional. Direkt fick jag känningar av att kängorna var något för smala, men visste med mig att detta problem kanske löser sig efter ett tag i och med att den vidgar sig lite.

Efter två månader kändes kängan forfarande trång och jag tog kontakt med Lundhags. Vi kom överrens om att jag skulle skicka dem kängorna tillsammans med mina fotavritningar så skulle de kolla på dem och se vad som behövde göras. Vad detta skulle kosta kunde de inte säga, det var knutet till vad som skulle åtgärdas. De lovade mig dock att vara så "snälla" som möjligt.

En chansning från min sida var att detta skulle kosta några hundra plus frakt. Döm om min förvåning när jag packade upp kängorna i måndags. De hade gjort allt arbete kostnadsfritt och dessutom betalat för frakten!!!

Kängorna sitter nu så gott som perfekt och jag behövde endast betala frakten till Åre. Service i toppklass!
 

avslutad210712

Gäst
Kan bara hålla med om att Lundhags service är förstklassig.

Att jag sen anser att en del ärenden jag skickat dit beror på dåliga konstruktionslösningar är en annan sak *L*.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.