Bra kundvård - Lundhags

Tjena,

Tänkte bara dela med mig av en bra erfarenhet av Lundhags. Jag hade en liten T24 ryggsäck där dragkedje-"skyddet" hade delaminerat något. Inget fel på funktionen men inte snyggt + att jag inte använt säcken hårt på något sätt.

Inget kvitto kvar så jag drog ett mail på chans till Lundhags. Fick svar direkt från IngaLill Lundhag som skrev att säcken var så pass ny, ca 1 år, så det inte var nåt problem. La 44 kr i porto och skickade till Järpen. Hämtade nyss ut en ny säck på Posten som var hyfsat produktutvecklad jämfört med min gamla. Bl.a. var det kraftigare väv/tejp vid dragkedjorna. Jag tycker att hon skötte det utmärkt. Jag kommer säkert att kolla in deras grejer framöver också.

/Nicke
 

avslutad210712

Gäst
Helst skulle man vilja slippa prata med kundtjänsten men de gånger jag varit i kontakt med Lundhags har det aldrig varit några som helst problem oavsett om det gällt ryggsäckar eller kängor.

Kvitton har de överhuvudtaget aldrig efterfrågat ens. Aldrig heller diskuterat om jag gjort något fel. Bara fixat (eller bytt ut) och skickat tillbaka.
 
Har själv ett par Lundhags kängor som jag köpt begagnade på Lundhags för många år sedan. Nu hade de krympt på längden! Skickade ett mail till Järpen och fick till svar att det var bara att skicka dit kängorna för utlästning. 150:- plus frakt. Kängorna kom efter drygt en vecka och nu fick jag ner mina fötter i skorna igen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.