Parkinson Italian tour. Inbjudan

Vad är Parkinson Italian tour?

Parkinson Italian tour 2006 är ett cykelevenemang med start i Stockholm och slutmål i norra Italien (Dolomiterna) uppdelat på etapper om ca 100-150 kilometer vardera, beräknat att pågå 3-4 veckor i maj 2006. Varje deltagare väljer själv hur många och vilken/vilka etapper som han/hon vill delta i.
Mer information på, http://parkinsonitaliantour.se/

hej christer...då ingen svara här så måste jag nog börja med detta...hej guys!! häng med på en trevlig tur som gör nytta också! när jag läste om projektet var det helt klart för mig att jag ville vara med.jag har nu träffat christer ngr gånger och fått då den uppfattning att han är en väldig trevlig Kille...så var inte blyg och har kul med oss nästa år...ciao philipp.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips