• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddlingskompis i Uppsala och Stockholm?!

Hej!

Jag är en friluftsfantast på 30 år som gärna vill ha fler friluftskompisar som vill hänga med ut och paddla lite då och då. En kvällstur efter jobbet eller kanske en dags-/helgtur när andan faller på. Jag bor i Uppsala men befinner mig ofta i Stockholm också eftersom min pojkvän bor där. Så kajakintresserade både i Uppsala och Stockholm med omnejd efterlyses!

Hör gärna av dig!

//Petra
 
Jag...

.. är rätt mycket yngre, men hänger gärna med. Har en K2:a bland annat som jag ogärna paddlar själv också.

Andra får gärna hänga med också, snor tråden lite.. ;)

// Jocke
 
hej! jag paddlar gärna med dig, har lite svårt att få min pojkvän intresserade och alla kompisar börjar få barn och verkar därmed vara låsta vid hemmet så det vore toppen med sällskap! har min kajak i kajakklubben ägirs förråd i sunnersta men brukar mest vara ute på helgturer ffa på åland. Cyklar även en del mountainbike Ring mig på 0704852240 så kan vi försöka få ihop någon dag! greta
 
Hej Ni!

Jag har precis kollat alla mina meddelanden. Jag har inte fått nå't konkret svar än, en som sökte klätterkompisar jobbar så mycket nu att det inte finns tid, en annan, också som söker klätterkompisar, har inte svarat nå't än.

Jag har inte nå'n extremt bra kondition just nu, så att paddla låter inte fel. Det behärskar jag. Det är just kul och fridfullt, det passar perfekt - i människomassor hamnar jag ändå vara ibland mer än jag vill nu efter att jag flyttat till storstaden.

Det är samma sektor jag rör mig i - Uppsala - Sthlm, åker där jämt.

Det är bara att höra av sig till mig, fråga vad som behöver frågas. Hur mycket tid som helst har jag inte, oftast har jag aldra minst med tid på torsdagar, mitt i veckan eller helg brukar passa.

Just nu jobbar jag med att översätta en saga. Nästa månad ska jag göra motorarbete. November ska jag installera min Sun Solaris SPARC. December använder jag sannolikt till att lära ut data, mm. I januari blir det antagligen nå't nytt projekt, knappast lönearbete då heller. Mer vill jag inte säga såhär offentligt.
 
Det har fortfarande inte kommit några fler svar än så.
Jag vill inte längre paddla, det får vara. Känner faktiskt inte för att gå ut i kylan eftersom det är frivilligt.
Jag var till akutsjukhuset idag, så nedre luftrören är en aning skadade p.g.a. jag hade hosta och luftrörskatarr och virus, men dock inte infektion och bara en aning feber en gång i veckan. Snart är jag bättre och tänker därför under börjande vecka hålla på idéelt med röjningsarbete (utomhus tyvärr), vi återställer en gammal liten tävlingsbana.

Jag kommerr INTE vara alls aktiv här på Utsidan resten av året, det är inte lönt att fokusera på för mycket åt gången.
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Excellent Uppsala (Uppsala-Storvreta-Vattholma-Skyttorp-Österbybruk) Tjejforum 0
Koralltickan Naturtjejer i Uppsala! Tjejforum 1
HelenaF Träningskompis i Uppsala sökes! (tjej) Tjejforum 0
sarajc Träningskompis Uppsala Tjejforum 3
Lissos Uppsala Tjejforum 2
efirattan Klätterkompis Sthlm/Uppsala Tjejforum 0
mikaelak Klättra i Uppsala? Tjejforum 0
nordsyd Löparkompis i uppsala Tjejforum 2
stinis3 Klättrare i Uppsala? Tjejforum 0
limpan77 Träningspartner för Box i Uppsala sökes Tjejforum 0
limpan77 Träningskompis Uppsala Tjejforum 0
6383 Klätterkompis(ar) i Uppsala sökes Tjejforum 2
reflex Söker du kompisar i Uppsala? Tjejforum 1
vandraren83 Kvinnlig bekantskap i Stockholm Tjejforum 0
Linnea_E Klätterkompis i stockholm Tjejforum 1
Ann-Cathrine Vänner i Stockholm Tjejforum 12
Ann-Cathrine Vänner att umgås med i Stockholm Tjejforum 1
ireneha kompisar runt 30, Stockholm Tjejforum 0
Kristin123 Vänner i Stockholm med omnejd sökes Tjejforum 0
xet Mammaledig Stockholm- klättra, promenera Tjejforum 2
MarieC Friluftiga kompisar i Stockholm sökes :-) Tjejforum 13
Moniqan Aktiva personer boendes norr om stockholm? Tjejforum 0
hannaskog Nybörjar klätterkompis, stockholm Tjejforum 0
Mians Härliga vänner i Stockholm? Tjejforum 5
Vinny Söker klätterkompis Stockholm Tjejforum 3
jeapea Söker vänner i stockholm Tjejforum 0
Lina1983 Träningskompis i södra Stockholm Tjejforum 3
Nina H Tjejträningskompis landsvägscykel 2009 Stockholm Tjejforum 1
Subhani Klätterkompisar i Stockholm! Tjejforum 0
Johannan Nya vänner i Stockholm? Tjejforum 0
Schteene Klätterkompisar i Stockholm... Tjejforum 3
nerver Klätterkompis i Stockholm Tjejforum 2
Eskimodog Friluftintresserade i Stockholm! Tjejforum 14
alvnas Utelivsintresserad i Stockholm Tjejforum 3
Tenil Träningskompis i Stockholm? Tjejforum 1
akesdottir Träningskompis i (södra) Stockholm Tjejforum 1
800331 Dyksällskap i Stockholm Tjejforum 1

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.