• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddla i Stockholm och med omnejd!

God dagens!

Jag är lite sugen på att träffa nya människor med paddling i fokus! Själv har jag för närvarande inte många i bekantskapen att dela paddlingen med och jag är öppen för längre turer så som kortare turer, har takräcke och kajaken ligger i nockeby, så jag kan paddla vart som!

Själv så paddlar jag gärna i Norrtäljes yttre skärgård med kobbar och passager, men paddlar gärna i ditt favoritvatten också!

Hör av er!

jomen visst

Hej,

vecka 29 är jag i Norrtäljes skärgård, och vill gärna ha sällskap för några paddelturer. Vad tror du om det?

Startade just en ny tråd om sällskap. :)

Hälsn.
Katjakajak

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Paddelkompis

Hej jag är också ute efter någon att paddla med. Har paddlat lite och har egen kajak och takräcken till bilen. Vi kanske kan paddla någon kväll eller helg ihop?

Med vänlig hälsning Bengt

Hej!

Jag kommer paddla från Öregrund nästa fredag kväll den 19 juli och fram till sön kväll 21 juli. Vore kul med paddel sällskap. Öppen för förslag gällande paddeltur. Men initialt tänkt mig paddla söder ut längs Gräsö sen ut på östra sidan av Gräsö

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips