• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddla i Sthlm

Hej!
Jag planerar att paddla och att tälta så mycket som möjligt i sommar i Sthlm. Är det någon som vill hänga på? Är 30 år gammal och ganska nybörjare på paddling (så jag hoppas också att lära mig paddla lite bättre... :) )

Hör av er!! :) //Angelica

Hej,

Jag paddlar så ofta det hinns med så om du vill haka på så säg till. Jag räknar med att det blir några övernattningsturer framöver samt en längre tur i Sthlm i augusti.

/Torbjörn :)

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trail Run för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!

Jag försöker komma ut en hel del men och hänger gärna med på en tur eller två. Är 28 år och bor i stockholm men försöker ofta rymma staden på helgen. E lite sugen på att komma ut nån helg nu i slutet på maj. Hör av dig om vi ska planera nåt ihop.

//Fredrik

paddla nästa helg ? (16/17 Maj)

>Hej!
Vill gärna ut och paddla och tälta nu i helgen!
Har paddlat en hel del men har tyvärr ingen havskajak här, men det gåt att fixa!
Hoppas att vi ses på vattnet!

Hej

ja jag är också på, men har lite mycket nu ett tag på helger och så, men i juli är jag på, och slutet på juni kanske också. har tänkt att vara i stockholms skärgård från början av juli till början av augusti och paddla omkring och tälta och hälsa på lite vänner.

/Öjvind

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips