• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompisar på västkusten?

Hejsan!

Har nyligen blivit tänd på havskajak. Måste hyra kajak närmaste tiden, men framförallt ser jag att paddeltillfällena begränsas av de tillfällen jag får med mig någon kamrat ut på en tur. Är du intresserad av att komma ut och paddla någon gång så hör av dig. Själv bor jag i Falkenberg, men är intresserad av att paddla lite varstans på västkusten. Kille eller tjej spelar ingen roll. Ålder har heller ingen betydelse (Tja... över 18 kan möjligen vara praktiskt)./Jörgen

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
nämen otroligt.

Jag bor oxå i falkenberg, vafan är falkenberg
värsta paddelhåla?????

jag mailar lite vore kul om vi kunde göra
lite paddling, nu till hösten är det fint

Min kajak har jag förvarad i göteborg, så
jag är lite bunden till göteborgsskärgård.

sällskap

Hej Sladden!
Jag bor i Göteborg och är ute en del i närliggande vatten. Jag har egen kajak men hyr en del ändå, men paddlar mest på det varma halvåret. Så om du någon gång är i trakterna och behöver lite sällskap kan du väl höra av dig.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips