• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompis Jönköping...?

Tjena!

Söker paddelkompis i Jönköping. Är nybörjare och har investerat i en havskajak Prijon Seayak. Kommer paddla i Rocksjön, Munksjön, Vättern m.m och kanske 2-3 gånger i veckan ca 1,5 timme per gång ....intresserad av att haka på nå´n gång? Hör av dig!

/Marcus

Paddlingskompis

Just blivit medlem i utsidan klubb. Läst igenom alla forum och hittade ett inlägg från i höstas om paddling i närheten an J-köping. Just inflyttad till Ulricehamn söker jag likasinnade att leka med. Intressen MTB, Paddla, Vandra, Springa mm. Om ni ska ut på något skoj hänger jag gärna med. Når mig på 0709-224158 eller hemma på 0321-15444 mail Onyx.orjan@telia.com

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag äger ingen kajak, men det går ju att hyra på JKK. Föredrar iof längre turer än tärning. Men lite kvällspaddling är inte heller fel. Det är bara att du hör av dig på johannafransil@hotmail.com

/Johanna

Vore kul...

Tjena!

Ja det vore kul att paddla ihop. Cyklar även mtb och racer så är det nå´t mer du är sugen på så är det bara att haka på.

Min mail är johanzzon27@hotmail.com

/Marcus

En sisådär 8 år senare har en ny nybörjare från jönköping hittat hit.

Jag undrar om det finns någon som är intresserad av en paddlingstur i Nissans övre del?
Dagsutflykt eller fredag till söndag.
Jag tänker mej paddling i kajak. själv har jag en Hasle explorer inköpt i helgen.

Även andra paddlingsplatser är av intresse.

//Simon

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips