• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompis i Skåne i vår

Hej!

Jag och min man upptäckte förra året hur kul det är att paddla kajak. Vi bor i Lund, men har bil och kan tänka oss att köra en bit (inom Skåne). Är långt ifrån proffs men har koll på det mest basala (räddning, utrustning mm). Har tyvärr inga egna kajaker (än) så en förutsättning är att det går att hyra där vi ska paddla. Någon som vill följa med och paddla nu i vår? Hör av er! :)

Jag brukar paddla på Immeln, där kan man hyra både kanadensare och kajak, där är mycket fint, bra om man är nybörjare, finns vindskydd, men annars så sätter man upp ett tält, Jag själv bor i Höllviken

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej,
Jag bor nära till Sövdesjön så brukar paddla där oftast efter jobb på vardagar runt kl 18 eller 19. Alt på helgarna men då går jag ut tidigt, runt kl 5 eller 6. Helt magiskt! :)

Hej!

Jag och min man upptäckte förra året hur kul det är att paddla kajak. Vi bor i Lund, men har bil och kan tänka oss att köra en bit (inom Skåne). Är långt ifrån proffs men har koll på det mest basala (räddning, utrustning mm). Har tyvärr inga egna kajaker (än) så en förutsättning är att det går att hyra där vi ska paddla. Någon som vill följa med och paddla nu i vår? Hör av er! :)
Hänger gärna med och paddlar kajak, Immeln är fint, där kan man hyra kajaker, när hade ni tänkt att sticka iväg ?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips