• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Paddelkompis i Åsa (Halland)

Tjena !

Skall börja paddla nu till våren och undrar om det finns nån som paddlar i närheten av Åsa, jag kommer utgå ifrån Kuggaviken eller Vassbäck. Så nånstans inte allt för långt bort hade varit bra. Kommer i huvudsak att paddla i områdena mellan Frillesås och Kungsbackafjorden, en å annan tur ut till Malö e nog inte omöjligt att det blir längre fram i sommar också.

Hör gärna av er ifall ni skall ut.

Hoppas vi ses på havet

Mvh/Jonas Meyer

Paddlare från Frillesås

Hej,

Jag utgår från Frillesås, men det är ju inte så långt i mellan, jag brukar paddla ut till öarna eller upp mot kungsbacka fjorden, jag paddlar nästan bara under höst, vår och vinter då seglingen tar all tid på sommaren. Nu har det vart för mycket is, men så fort den släpper skall jag börja paddla igen.
Har du lust att hänga med någon gång kan du höra av dig till Emil@yacht-allie.se

Mvh Emil

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Startar du vid Vallersvik då ? Isf är det ju bara rakt över från Vassbäck, så det är ju perfekt.
Jag kommer garanterat att höra av mig.

Vi höres å synes !

Mvh/ Jonas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips