• Ny regel: forumen är till för diskussion, frågor och annan typ av interaktion mellan medlemmar - inte för att ha som ett privat "åsiktsflöde".
    Den som startar en tråd måste själv skriva ett tydligt första inlägg som lägger grund för trådens diskussion, frågeställning eller dylikt - och skall sedan även själv deltaga i tråden man startat. Alla våra regler finns här
  • Vi har bytt "ramverk" för Utsidans design, för att göra sidor mer anpassningsbara till olika skärmstorlekar och förenkla framtida ändringar. Ser du något som vi glömt justera eller som har blivit till det sämre, skriv gärna i Utsidan-forumet.

Paddelbilder

Har alltid mina kompaktkameror i beredskapsfodral för att undvika smuts eller vattendroppar på frontglasytan på objektivet.

Har sytt fast en nätficka på flytvästen för kameran och en annan för kikaren.

Bilden nedan är tagen med den vattentäta kameran monterad på ett sugkoppsstativ i fören. Fjärrkontrolleras med wifi via mobilen. Kan vara kul att t ex starta och stoppa filmningen. https://www.youtube.com/watch?v=baxE88LkaYs

Thure
Thure, jag ser att du har en väldigt fin kajak :) och undrar vad du har för kapell. VKV original känns lite prassligt trista tycker jag

Ute på tur igjen, til Gaukværøy sist helg. Det ble ikke sååå mange fine bilder, da jeg hadde lagt det vanntette kameraet igjen hjemme. Men Ihpone fikk duge, og så hadde jeg ok kameraer på land også. :) (Og stang til Goproen så vi fikk tatt et par selfies, he he.) Resten av bildene og turrapporten finner du HER.

Bilagor

Disse glorete kajakkene som er in for tiden er i hvert fall fotogene. Frisker virkelig opp bildene.

Jeg har vært på Base Camp, en friluftsaktivitetsleir for ungdom. Alle bildene i bloggen HER så klart, men vedlagt er et par smakebiter. :)

Bilagor

Logga in

Glömt namn/lösenord? Logga in med Facebook

Tips!