Packsystem

clindh

Forumvärd
(Värst vad du var intresserad av packsystem då, någon speciell anledning...?)

Själv packar jag "klassiskt" i persedelpåsar, duger alldeles utmärkt. Olikfärgade påsar, skriv också vad de innehåller på lite målartejp eller så och fäst utanpå.

Eftersom du ju är nybörjare tycker jag du skall börja så, med lite erfarenhet kan du sedan bättre avgöra om det är värt att lägga pengarna på packsystem.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
clindh; sa:
(Värst vad du var intresserad av packsystem då, någon speciell anledning...?)

Själv packar jag "klassiskt" i persedelpåsar, duger alldeles utmärkt. Olikfärgade påsar, skriv också vad de innehåller på lite målartejp eller så och fäst utanpå.

Eftersom du ju är nybörjare tycker jag du skall börja så, med lite erfarenhet kan du sedan bättre avgöra om det är värt att lägga pengarna på packsystem.

Eftersom jag är ordningsam och gärna vill att
den första riktiga turen blir lyckad. Sen ska jag inte sticka under stolen med att jag är lite
plyrgalen.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips